Alla inlägg under januari 2011

Av linda - 30 januari 2011 16:17

Jag älskar när det är så fint väder som det är idag! Det som är tråkigt är att jag inte kan utnyttja det till max.. Hjälpte i alla fall älskling att måla, medans han målat köket/kokvrån så stod jag ute i solen och målade en dörr (enda färgen jag kan måla med är grundfärgen, tråkigt nog).

Nu sitter jag här och har precis duschat. Håller på att tvätta en del bebiskläder också, mysigt!

Har packat ner lite bebisgrejer i BB-väskan. Mina grejer packar jag inte ner än på ett tag eftersom att dom inte är lika viktiga som sakerna till bebis.


Av linda - 28 januari 2011 18:13

Har nyss gjort i ordning två hallon/blåbär pajer som vi ska ta med upp till Anders ikväll. Blir mat där ikväll. Viggo och Christoffer målar i lägenheten. Jag har tråkigt...

Ikväll ska jag hämta Robin som är i stan med kompisar. Känns så bra att ha körkort, det tycker nog mamma med (förutom att jag hela tiden tar bilen!).


Puss!

Av linda - 27 januari 2011 11:10

Om ett tag ska jag åka till Kajsa, det blev dock ingen sömn för mig.

Jag förstår inte varför jag sover så dåligt.. I natt sov jag inte bra alls och natten innan sov jag ingenting. Jaja, jag känner mig pigg i alla fall.

Av linda - 27 januari 2011 09:10

Körde mamma till jobbet och bröderna + Viggo till skolan imorse! Nu ska jag sova en stund sedan ska jag åka till Kajsa.

Puss på mitt liv just nu, allt känns så himla lätt.

Av linda - 26 januari 2011 13:03

Nu blir det lunch. Jag älskar fiskbullar!!

  

Av linda - 26 januari 2011 12:04

Äntligen har avsnitt 12 kommit ut! Så nu ska jag lägga mig och kolla på OTH och bara ta det lugnt. Jag har packat klart och mitt rum ser ganska tomt ut.

Efter jag har kollat på OTH ska jag käka och sedan umgås en stund med Malin. Klockan 15:15 åker jag hem.


Puss!


  

Av linda - 26 januari 2011 11:38

Kan inte förstå.

Jag är glad!

  

Av linda - 26 januari 2011 11:15

Ja minsann, då var det över! SKÖNT!

Ovido - Quiz & Flashcards